Eriks 20 års fest! inget annat än en succé

Ja då var det dags igen att försöka blogga igen, mest bara för att jag vill om typ 100 år komma ihåg allt jag gjort i det fall jag skulle ta och bli senil. Det finns ju en viss risk för det om man ser till min kära släkt på mammas sida ;)

Igår var det partaj hos Erik, min lilla Erik har vuxit upp och blivit en man (ja man och man han är ju iaf vuxen). Kmr fortf ihåg när vi träffades för typ 10 år sen nu, lilla Erik som var ett huvud kortare än mig och lite knubbig, lite skillnad från nu det ;) Det var en 20 års fest kombinerat med en hejdå fest då han snart flyttar till USA och lär hitta en rik man och stanna kvar där för alltid, om jag känner Erik rätt. Först var det middag med släkten till erik och tjejkompisarna + Krister. Super god buffé! Well done Monkan!
   
 
Sen var det jag och bag in boxen all night long;) nä, kanske inte riktigt men nästan... tappade eller åtminstone försvann min telefon, blev överdrivit social med allt och alla(som vanligt när jag blir full), hade allsång med Tomas(eriks pappa) betedde mig lite som en fjortis men det kan man få göra ibland tycker jag, är ju trots allt 23 år, det är ju nästan 14 liksom. Bara nästan...;)

Kom hem 04.24 och klev upp 06.50. Hade nämligen lovat Mamma och Moa att vara prisutdelare på Westerntävling. Jag var inte PIGG är det enda jag kan säga. eller snarare halva dan var jag fortf full, sen efter lunch var det inte skoj...

Nu är de dags att sova!

Tillägnar detta inlägg till ERIK, my babe!

LOVE YOU DARLING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0