Ut och spring, burn som fat :)

Har suttit med pm skrivande hela dagen. Har fått ihop iallafall tre sidor skit, stackars människa som måste läsa mina flummiga tankar.

Så nu ska jag ut och springa! ska bli underbart förutom att det är + 10 ute och svinkallt.. Har gått ner ett kilo till idag so nice och 5 % enheter i fetprocent :D totalt 7 kilo ner nu!! Mer ska bort! Skulle egentligen gymmat, men det gick ju tydligen inte... vissa andra skulle ju gymma exakt samtidigt.. Sen känner jag att jag inte är så bra på hålla tyst i vissa situationer.. inte så bra om jag kläcker ur mig saker som nån har sagt om nån till nån...Kanske är taskigt eller ja det är det..

Ikväll är det idolkväll, grabbarnas tur ikväll ;) hehe Katarina och jag kommer väl sitta som små fjortisar och skrika som vanligt..hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0