Shopping och plugg

Rockade på seminariumet idag:D eller kanske inte.. skatterätt är nog inte min grej.. mer än att man ska försöka undkomma alla regler och får vara allmänt bitchig och det gillar jag ju självklart. För det är det enda jag fått höra de senaste dagarna, att jag är en elak bitch typ.. Förlåt om jag säger sanningen liksom, kan inte rå för det.. Tänker inte så ofta innan jag pratar t.ex.

Efter seminariumet  vart de lite träning, var ganska trött i kroppen, har ju glömt det där med och äta senaste tiden =S men det gick bra ändå, sprang 5 km och körde styrke 30 min. Har gått ner ytterligare ett kilo känns kalas =D

Sen var det shopping, köpte en fin blå klänning och ett linne, tshirt och lite små krams!

Nu ska jag skynda mig och fixa iordning mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0