pm skrivning och massa plugg

Idag har jag inte gjort mer än pluggat känns det som. Satt i skolan från kl 8 - 16, sen hem till Sophie och Katarina och plugga och laga god mat :D

Har rättspolitisk pm i skatterätt som ska vara klart på fredag.. Känns sjukt tungt. Jobbskatteavdrag..analys av syftet bakom..Hmm fin tanke men kasnke inte så effektivt? gynnar inte låginkomsttagarna så mkt somdet borde? ökar klyftorna?äh va fan jag vet inte..

Förutom pm problem så känner jag mig så lycklig, det bara bubblar och spritter i kroppen.. Hmm vet inte vad de kan vara.. Det är lite konstigt, eller ja jag vet inte, kanske inte ändå. kanske är sjuk? ;P

Tycker dock mina föräldrar och syrra ska komma hem från Kap Verde, saknar allihopa! Plus att jag är lite avis att de är i värmen medan jag sitter i kalla gråa Uppsala :P Sen vill jag självklart ha massa presenter ;)


Min familj är hon i röd klänning och han i grå tröjan, Moa är väl den som fotar som vanligt (Moa "paparazzi" Nyman)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0