plugg, bråk och idol

Är fortf lika less på allt och får inget gjort.. vilket suger.. men blir väl så om man bråkar med folk hela dagarna. suck.. Kan inte låta bli, bara. Har så mkt arga känslor inom mig som bara måste komma ut. Och förmodligen är jag en bitch innerst inne den har bara legat gömd ett tag, men börjar komma fram allt mer och  mer. Snart är hon lös :P watch up

Sitter och försöker plugga hos sophie, går sådär.. jobbavdrag och skatterätt är inte min grej, ge mig mord, våldtäkter och en fri culpa bedömning så går jag igång :P

Ikväll är det idol dags och top model! Dock är de samtidigt vilket är sjukt dåligt. Får bli till och zappa i pausern :D

Back to school

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0