oj oj.. ingen röst kvar....

Kvällen började ganska sugit, träffade A precis innan vi skulle äta =S Smidiga Sophie skriker självklart nåt lite opassande, typ som ska du inte slå ner mig nu...Bra jobbat Sophie...Han har ju nämligen hotat att slå ner Sophie om hon säger några saker som inte ska komma fram till en viss person...Inte för att jag tror det händer men, det har ju hänt förut...

Skulle bli en lugn kväll, med middag och fredags mys...hmm men efter den starten så blev det inte riktigt...De blev ganska hårt ...hahah.. Mårrtens kompis bjöd på Tequila å sen var det kört.. Berättade nog några galna historier om mitt tidigare liv (när jag inte var en tråkfitta) för mkt...Känns gött och vara tillbaka i wild ´n crazy facket igen ;) eller hur Sophie och Tina?

Sen mitt i kvällen/natten försvann Mårten och hans kompis, va fan hände??

Idag är ingen toppen dag kan jag lugnt säga...lite ångest, lite bakfylla och lite "inte vilja skriva pm". Nu ska jag snart åka iväg och köpa en frys..


Men sjukt snygga var vi igår eller hur sophie? Bilder kommer senare..

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ja vi var schnyggast..:)

2008-09-28 @ 14:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0