Back in school

Haft ett blogg uppehåll för ett tag nu. Men är back in business nu, tror jag iaf.

Skolan har börjat igen och läser tråkig skatterätt. Men man får se till att göra det roligare så man klarar denna termin. Har iaf hamnat i en schysst klass och bra basgrupp. Så det är skönt. Dock är jag lite orolig för dessa pm, rättspolitiskt och genus, hmm vet knappt var det innebär. Sitter och försöker förstå mig på det här med jobbavdrag. Visst har man deklarerat och så innan, men jag är en sän där naiv jävel som bara signar på internet och sen är det klart :P

I helgen var Tina här, vart mkt party och tjejsnack.
Bilder från helgen:



men satan vad roligt vi hade:D olinda läppar, psycho dans, big smile och v-tecknet kännetecknar dessa bildrr :D

För övrigt har jag gått ner 3 jeans strl och 5 kg, känns nice som fan!

Tack för att du ställer upp och finns där, du vet vem du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0