Några smarta ord... dock inte från mig;)

Dessa stämmer så bra speciellt på mig ;)

  • De människor som fått mest ut av livet är inte de som levt ett sekel, utan de som levt varje minut
  • Ordning är till för idioter, genier behärskar kaos! soo true
  • "Yesterday is history,tomorrow is a mystery today is a gift thats why they call it the present"
  • "Om personen du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat." (Nalle Puh)
  • Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker. hey thats me ;)
  • Alkohol löser inga problem, men det gör inte mjölk heller.
  • Being at bitch is sometimes the only thing a woman has to hold on to.
  • Man ska erkänna sina fel, Jag skulle gärna erkänna mina bara jag hade några. Fel, vad är det?
  • En äkta vän hjälper dig inte ur fängelse, utan en äkta vän sitter bredvid dig och säger; 'VI strulade till det!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0