My confessions

haha.. Druckit för mkt vin ikväll.. Råkat erkänna lite för mkt saker för min kär mor med sällskap...=S wopsi
Råkade tydligen berätta om min första fylla, hur min farfar hämtat mig från en fest,  jag spydde i ett glas och skyllde på katten,  mitt ragg (vice Vd för suisse bank) hur han gav mig pengar efter en vild natt i NYC (tackade dock nej och tog en taxi hem för egna pengar), alla mina andra ragg och fyllor. + Allt annat som hänt den senaste tiden...=S

Kanske lika bra att erkänna för alla andra också om vissa saker, dock kan man klassa mig som död om jag skulle yppa det minsta lilla... Eftersom vissa blev sjukt upprörd då jag berättade typ hälften så mkt som finns att berätta för min bästa kompis...kanske skulle jag lägga ut lite msn konversationer i bloggen ;) Nä jag är väl inte så elak? hmm.. Fast va fan det spelar ju inte så stor roll längre, "folk" kan ju inte hata mig mer än så här..lika bra att berätta, nån skulle nog bli tacksam iaf, stackars människa... ska fundera på saken i nyktert tillstånd och återkomma..haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0