mamma har köpte en EU-moppe :S

haha.. Mamma köpte en telefon idag och fick en Moppe på köpet..har aldrig garvat så mkt som när jag fick höra det.. kan inte se mig henne köra in till lilla Söråker med hjälm som alla andra Fjortisar och hänga på ica parkeringen..hahah.. Å självklart skulle hon använda den också, inte knde hon ge den till mig som behöver den så mkt mer... Snåljåp. =( Stackars min lilla syster..hon kommer ju dö när morsan tar moppen in till byn.. eller kör förbi hennes skola. Glad man flyttat hemifrån =) Fast mamma är ganska ball ändå (L)



Hell yeah ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej!



Är du inte tillsammans med han, jag vet inte vad han heter, längre???



Fått för mig det, när jag läser din blogg..



kram

2008-10-09 @ 21:53:10
URL: http://harligajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0