Home sweet home

Det är så underbart skönt och vara hemma. Trots att det ösregnar idag :P Nu ska jag snart dra på stan med mommo och lillsyrran, shopping shopping. Kanske dyker tina upp också, hoppas =) Annars ska jag mysa med henne hela kvällen och snacka skit!

Imorn är det party party som gäller ;) Ingen aning vart vi ska gå, men käka på nåt lyxigt ställe först och dricka drinkar =) Sen dansa hela natta..hihi...Har dock beslutsångest vad jag ska ha på mig =S måste nog köpa lite nya underkläder, det finns ju en viss hund som älskar att äta upp mina saker så fort jag kommer hem...grrrr...

Fick massa paket från Africa när jag kom hem, nya skor, tröja och afrikanska örhängen och armband, nygammal (den parfymen jag hade när mickis och jag busade 2005) parfym, diadem, nån konstigt träskål...


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej!

det är linnea, från plönninge.. mörk.. =)

2008-10-16 @ 14:07:18
URL: http://harligajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0