helgen som varit.. och snart är slut

Det har varit en väldigt konstig helg på många sätt...1. jag har inte festat eller druckit sprit 2. jag har faktiskt försökt plugga. 3. Jag har inte förstått  mig inte på vissa människors handlande. ibland är vissa inte som man trodde de var. 4. Jag har inte förstått  mig  på mitt eget handlande (eller kanske..;)) som den manipulativa bitch jag är.. (inte mina ord..)

En sak som inte är konstigt är att det verkligen har ösregnat hela helgen vilket suger... astråkigt.

Fick äntligen träffa lilla plutten i lördas, var super mysigt.. Han somnade i mitt knä medans jag käkade frukost.. Sen låg han och kurrade medans jag klappade honom.. Så söt! Snart ska bollarna choppas(ajaj) stackars liten.. Men det är väl bäst så, så A och H får sova om nätterna..

Nu ska Sophie och jag leka att det är torsdag och käka pannkisar med grädde och sylt....Mumssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0