mordrättegång, vittnesstöd och allmänt kaos...

Dagen började bra, trodde jag.. Kl 8.25 ringer Sophie jag står fullt påklädd i hallen och är på väg till stallet.. Hon undrar vart jag är, vi skulle ju ha vårat fadderpass med vittnestöden och vi börjar om 5 min.snacka om panik.. bara att slänga av sig ridklädera och hoppa i juristkläderna :P

Tog typ 15 min så var jag ner på Tingsrätten och hade meddelat Jessika och Anna att jag inte hann komma.
Väl nere på Tingsrätten var kaos,  det var rättegång mot han som förmodas ha mördat Tubay (ung kvinna i uppsala, massa skriverier i tidingarna). Det var en hätsk stämmning och lite bråkigt. Det  var väldigt gripande att vara mitt bland dem.

Sen flöt dagen på och jag har nu avklarat mitt första pass som vittnesstöd. Det gick väldigt bra! Resten av dagen gick åt plugg och leka med min nya mobil =D

Kommentarer
Postat av: Lisa

The list:
http://lisasfanclub.blogg.se/1207818966_sisters.html

Lägg bland länkarna bums!

2008-05-14 @ 12:47:34
URL: http://lisasfanclub.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0