De älskade mig ;)

hahah.. något självgod man kan vara! IMen ntervjun idag med If gick kalas bra. De verkade nöjda, jag är nöjd. Förutom att jag kanske måste ställa in min NYC resa :`( men har jag inget jobb i sommar blir det svårt att leva. Ska vänta ut i det sista med att avbeställa, om det nu går.

Fick tag i de ridstövlarna jag letat överaltt men inte hitttat, de kommer imorgon till King's hästsport! billiga var de också*yippie*
Bara de passar *hoppas hoppas*

Sen drar vi till fjällen så fort Moa slutar... hur ska man över leva en helg utan internet :s

Ikväll ska jag åka till Emma och kika på hennes och pojkens nya längehet. Ska bli kul att se hur de ha det :D käka lite karra och se film kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0