Borde bli bättre på att blogga...

Ja nu var det long time sen jag bloggade. Är nog inte så bra på det här..

På väg till mongolojd familjen igen ;) ska bli jätteroligt! Vi tjejer ska ha en tjejweekend i fjällen jag, mammi, Mois och mommo :D Bara dricka vin( alltså inte moa då) softa , åka lite skidor förhoppningsvis äta mumsigt!  men Först är det Ybuss i 4 timmar som gäller... thank God för internet på Bussen!

Imorgon är det intervju kl 10.00 på IF, hoppas jag får jobbet om jag inte får nåt på tingsrätten eller HovR. Synd bara att jobbet är i Sundsvall och inte Uppsala :( massa pendling i år igen.. Vara utan A och plutten i en hel somamr till kan ju bli svårt. De är ju sååååå söta          
                                                                           

nä nu ska jag sluta skriva..och packa ihop det sista grejorna, har väl glömt hälften som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0