Back from Fjällen...ont i kroppen

Haft en underbar weekend i Vemdalen.. bra väder fast väääldigt kallt - 20 grader..ish. åkte slalom 2 dgar och längd en dag. Är väl ingen stjärna på det där med slalom men det gick bättre och bättre :D men har så fruktansvärd träningsvärk i vaderna och låren...kan knappt gå.. ser ut som jag haft ja ni vet vad  i en hel vecka ..


Såg även Fredrik Reinfeldt idag på ICA vemdalen.. med värsta bodyguarden...hahah.. han är ju ännu tjockare i vinterkläder och en ful blå mössa. Först ser jag den här body guarden med en sån där snäcka i örat..å då tänkte jag att det var nåt lurt på G.. Så jag följde ju självklart efter!! å vem står inte där i godis disken.. jo, freddan R! Snacka om besvikelse, trodde ju minst de skulle vara värsta coolasnygga popstjärnan typ.. Freddan är inte så grrrr.

Nu bär det av mot uppsala 07.25 imorrn bitti :D ska bli sååå skönt att pussa på A och plutten igen..Moa är ju inte så pussvänlig eler viillig...suck.. Tonårsbrudar ;)

Gonatt å sov gott
over and out, eller vad man nu brukar säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0