SATC

Filmen var sååååå bra, lite långdragen stundtals dock.

Men har nog inte skrattat, gråtit och skämts så mkt på 2 timmar..haha..Undrar vem jag är mest lik? hmm skulle tro Charlotte när jag är i ett förhållande och Samantha när jag är singel ;) nån blandning där. sen är jag väl lite lik Carrie i mitt sökande efter Mr BIG. Hoppas jag också nån gång får leva happily ever after.. 'Wants the fairytale too :(
Men min tid kommer förhoppningsvis eller det är klart att den gör!

Älskar när Charlotte bajsar på sig..skrattade så tårarna sprutade! HAHA!!

Sen blev de middag, nu ligger jag här i sängen med MatKoma =S magen pekar åt alla håll :P men gott var det. Åt räkor i kokos sås *mums*

imorn är det servering som gäller, lite nervös dock. Är så formellt på ett bröllop, måste vara så stel och fin i kanten *not my style you know * ;)

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

varför skämdes du :S

2008-06-28 @ 11:39:42
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

svar: jaa! du kan läsa om min utvärdering om filmen längre ner i bloggen

2008-06-28 @ 20:22:18
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0