Promenad, lektion och hemstjutsning

Idag körde jag Andreas och Henrik till tågstationen, var alldeles för tidigt att kliva upp kl 7.45 för jag var ju tvungen att stjutsa Moa till skolan först..suck..Och vääääldigt långt till bonsgryttjen, men inga missöden på väg och grabbsen hann i tid till tåget :D vi hann till och med att prova på Califronia burgers på Max också
*mums* riktigt god, dock inte så jättemkt gucca smak, och vääldigt kladdig


Sen tog mamma och jag en långpromenad med Nizze. Har dock fortf träningsvärk efter striptease Areobicen med carmen electra ;) men förhoppningsvis kan jag bli lite fit

Sen höll jag lite dressyrlektion för mammas kompis på Lizzy, fasiken vad man saknar att hålla lektioner och rida själv seriöst!


Tack du för du vet vad idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0