jobb, jobb, jobbigt

Idag började jag jobba 10, hur mkt gäster som helst ett tag. Men vi överlevde..Sen var det mkt dötid och tyvärr tid för tänk.. (jag tänker för mkt..suck.. )innan nästa gäng med gäster kom. Som tur var fick jag sluta tidigare, var såå himlans trött, kunde inte alls somna igår kväll..hoppas det går lättare ikväll! Åkte till Tina en sväng och såg eller sov till CSI.

Men jag har hållit min plan idag, trots att det är vääldigt svårt. Men tror det är bra kan hjälpa endel, men snart är det över. Ska bli skönt och få snacka igen. Saknar det!

Fick ett mail idag, tack betydde mkt. Men vi får se, orkar inte ta tag i det också nu. En dag i taget. Imorrn är det jobb i 3-4 timmar sen paddling med Tinis och Mois. Får se om jag druttar i och blir uppäten av fiskar, min största skräck. Det finns faktiskt hajar i indalsälven, visst ni inte det?

Buenas noche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0