Hatar att vara singel...

asså jag fattar inte.. bara för att man ändrar sin civilstaus på ett ex. antal forum. Är det då helt okej att folk börjar skicka snusk meddelande, addar en på msn och bli allmänt odräglig och stötande? fattar inte. Blir bara så trött, är jag ute efter nåt så säger jag väl för faan till. Om jag vill ha någon så lär den personen få reda på det och jag vill inte att random(förlåt för jag snott uttrycket från dig :P ) folk ska hålla på och vara allmännt porriga. Det är för faan kränkande, visst kanske ska man vara tacksam men känner mig bara äcklad. Och göra det via internet, snacka om att gömma sig bakom ett skal. vill man ha mig får man faan göra det "live" och inte lama försök bakom en dataskärm.

Å för de andra så jävla het är jag inte.

haha nu kommer väl inte en jävel våga närma sig, så farlig är jag väl kanske inte.. men blir bara trött på "lasse 35 +" som tror han är coolast i stan och sååååå himla charmig. En vanlig kille på 22+, trevligt yttre, social, rolig, smart, sex intresserad, lååång, stora händer och fötter, inte konflikt rädd, rak, öppen, ärlig, lite romantisk, vältränad(eller iaf mån om sitt utseende utan att bli fåfäng),  ordnad ekonomi och framtids planer är mer än välkommen att höra av sig. är det för mkt begärt? Då skulle jag kanske fundera över det, hade iofs en sån (- inte konflikt rädd), men det funkade inte heller.. hmm kanske dax och välja en annan sorts kille? fram tills jag finderat ut det så är en sak säker "lasse 35+ " har inget att hämta iaf .

Upprörda Kvällsfunderingar.....

Kommentarer
Postat av: Girl undercover

Vilket bra men oväntat svar!

2008-06-13 @ 10:25:49
URL: http://girlundercover.blogg.se/
Postat av: sara

hahaha.. Sköna önskemål på kille!! Säg till om du hittar nån sån å om han möjligtvis har en kompis ;-) Kanske lite äldre då för mig, men iaf :-)

2008-06-27 @ 15:45:35
URL: http://venividivisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0