Uppdatering!

Blogg.se har ju vart lite knas att komma in på.  Så nu kommer en lite uppdatering!

Lördag: världens sämsta dag.. Skulle åka till stallet och hade fått låna svärföräldrarnas bil. Jag sa innan att bara för att jag kör nu så lär ju hela skiten rasa. Vad är det inte som händer då, jo hela bilen bara dör på motorvägen. Å där står jag...GRATTIS!! Efter många om å men får jag hem bilen till gården! Tack Anna, Jesicka med familj!

Men hoppträningen gick bra iaf :D




Söndag: var det eckerölinjen som gällde! Hur nice som helst! köpte Koskenkorvas blåbärsvodka och nån piña colada mix  *mums*  Sandra, Henrik, Mårten, Jag och A kom alla hem nöjda och glada med våra inköp

På torsdag är det "tävlings" dags! wiee .. bara en liten pay and jump hopping! första tävlingen med bushästen

Nu ska jag shoppa en klänning tills partajet på fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0