Pm helvete är inlämnat och jag är trött

Så skönt att pm är inlämnat även fast det är det sämsta jag lämnat in, men men.. thats life! iofs säger jag alltid så men..

Idag vart det träning för hela slanten, gymmade först 30 min körde bröst, armar och lite axlar. Sen sprang jag i 1 h ca  8,5km blev det totalt! ok, jag sprang sprang bara i 50 min, resten var uppvärmning och avslut. men ändå väldigt nice! men nu värker hela kroppen..ajajaj

Imorgon är det stallet som gäller både rida Dejlig och Ramondo! Hoppas knäppfia sköter sig och inte kastar av mig i sina glädje skutt =D  På bussen blir det att läsa Christer Pettersson resningsdom, hur intressant som helst. läst halva idag. Så mkt omständigheter jag inte hade en aning om och Pelle Svensson sicken lirare. haha...

tjingiling från mig idag nu ska jag mysa med lillkissekatten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0