Partaj ikväll

Korrefest hos Henrik! ska bli skoj!Bilder kommer imorn!


Försöka komma på nåt gott jag jag kan blanda ut min piña colada mix som smaka apa. så här ska en riktig se ut!
Piña Colada

Piña Colada 4 cl ljus rom 2 cl Malibu 4 cl mjölk Häll ingredienserna i en shaker. Skaka! Fyll upp med annanasjuice Serveras i highball-glas Garneras med annanasskiva

Så ser inte min ut :P
kanske man kan köpa lite extra apelsin/ananas juice och blanda ut med!? nu smakar den mest grädde...

Känner mig dock lite krasslig så jag tar det nog lugnt.. Eller ja det brukar låta så i början sen när 1,2,3 drinkar slinkt  ner, finns ingen återvändo... ALKISVARNING!

Nu väntar träning på stallet.. ska ta det lugnt, har ju inte feber men är ändå inte på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0