känn ingen sorg för mig Jareborg

Känn ingen sorg för mig Jareborg Mel: Känn ingen sorg för mig Göteborg Text: Thomas P och Karolina L

Ge mig rekvisit bah bah baaaaah
För jag har hamnat i en jävla skit
Underlåtelse straffar sig verkligen skriv det här i tidningen
Koppla hunden eller ta den hem

 ah ah aaaaah Lillebror bah bah baaaaah
 Bli aldrig garant när du blir stor
Han låg under Fido och sa "Biter hunden mig så dör jag"
 Lillebror han avled i daaaag ah ah aaaaah

Refr: Känn ingen sorg för mig Jareborg och nämndemännen tror att om uppsåt fanns är jag förlorad men känn ingen sorg för mig Jareborg

Minns ej ett sus bah bah baaaah
Jag tror jag led av självförvållat rus
 Dom pratar risker och relevans Är det inte social adekvans?
ah ah aaaaah Man ska väl kunna gå ut på dans!

Refr: Känn ingen sorg för mig Jareborg och nämndemännen tror att om uppsåt finns är jag förlorad men känn ingen sorg för mig Jareborg känn ingen sorg för mig Jareborg

De var en kväll på ett diskotek
Som kan kosta frihet för snedsteg
Vi kanske ses, det var culpöst
(Vi kanske ses, det var culpöst) jag band hunden för löst!

Refr: Känn ingen sorg för mig Jareborg och nämndemännen tror att om uppsåt fanns är jag förlorad men känn ingen sorg för mig Jareborg

Underbart omgjord text! Så sann


Kommentarer
Postat av: bella

haha ja de e svårt att se sej själv som bilförare. ha en bra dag johanna :D kram kram

2008-04-16 @ 12:18:44
URL: http://dashuri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0