KATA.. F**KING...STROF!! *IDOL*

VAD TÄNKER SVENSKA FOLKET MED!?


Glömma rösta på Daniel... Jag gjorde iaf min plikt, lade min röst på Daniel, vad höll resten av svenska folket på med?

Jag skäms över att vara svensk.. Den enda (förutom Amanda) som hade
någon slags stjärnstauts över sig åker ut..

Att inte juryn och svenska folket lärt sig; Ger juryn dålig kritik til någon artist,
självklart sympati röstar halva svenska befolkningen och person sitter säkert.. Se Stina 2004, Jens 2005, Sam 2006
Listan kan göras lång... att ingen lär sig...illa illa...

Nu är det vägra idol framöver.. Mitt hopp står till Amanda, inte alltid rena toner, men hon ÄR en artist
och man vill se henne på scen, det vill man inte med Andreas och Marie
Andreas - Stel som en pinne
Marie- ser ut som en gravid kossa som ska kalva

NEJ, TACK!

JA, jag är UPPRÖRD!

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article1323332.ab

Förstår Breitholtz.. skulle också sparka sönder min loge om jag nu hade nån..


Till nåt annat.. Sophie fyller 20 år idag! Hipp hipp hurra!!!
FEst ikväll!niiiice

VAd ska man ha på sig!? blir til loch ta en sväng på stan..Shopping nu när man
har lite cash igen!

Kommentarer
Postat av: ...

jag håller med om att det är en katastrof att daniel åkte ut, men marie har verkligen känsla! fick upp ögonen för henne under rocktemat! tror det är hennes grej.

2007-11-25 @ 13:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0