Hästar,idol och sundsvall och mammas mat

Har åkt hem till sundsvall för att hälsa på familjen lite! Sååå jätte skönt! fått färdiglagad mamma mat, vrf är det så mkt godsre när mamma lagar maten?? idag blev det kyckling, sallad och svart pasta *mums* Älskar min mammi, inte bara för att hon lagar god mat =)

Igår var det idolkväll med tjejerna, jättetrevligt snackade skit som vanligt.. mkt killsnack av någon andledning, vi var alla i olika stadier när det gäller kärleken, jätte intressanta diskussioner. Angie har nyss breakat up med sin, emma träffat en ny trevlig grabb och jag där i mitten med mitt förhållande. Alla var dock eniga om att mattias skulle åka ut i idol!

Amanda är verkligen one of a kind, hon passar så bra i denna tid just nu, med den slags idoler.Tror dock inte hon kommer hålla i längden tyvärr.

Andreas blir bara sämre och sämre..nerverna spelar nog in

Daniel självklar globenfinalist, tillsammans med Marie. kan människan sluta se ut so hon kissar på sig vore jag lycklig, kan verkligen inte se henne sjunga...


Idag har jag vart och ridit min kusins häst, jätteroligt! En arabvalack, som jag kanske ska tävla på arab SM om vi hinner träna inför det! Han hade inte hoppat på  länge =)Här är lite bilder från dagen








Sicken cutie!

Saknar mina pluttar i Uppsala litegranna, ska bli skönt och krypa ner i sängen med dem i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0